Het verhaal achter het logo

Wellicht is het je al opgevallen, het logo van Podium met zijn specifieke vorm. Hoe is dit logo tot stand gekomen en wat is het verhaal erachter? Onze designer bij Heijmans, Els vertelt.

De skyline van Podium

“Wanneer je naar het logo kijkt, zie je dat de letters in het woord Podium verspringen. Dit refereert naar de hoogteverschillen in de bebouwing die in het gebied zullen worden gerealiseerd. De ‘P’ is het hoogst, net als de woontoren op de hoek van blok 1, bij het station. Daarna loopt het trapsgewijs naar beneden, waarbij de ‘D’ net onder het normale ‘niveau’ komt, zoals ook het parkeerdek lager zal liggen dan de binnentuin. Vervolgens lopen de letters weer speels omhoog. Het logo weerspiegelt dus als het ware de skyline van Podium!”

Ook interessant

Fase 1 uitverkocht!

26 juni: start verkoop 20 Landschapswoningen Fase 2

Lees meer

Woensdag 26 juni in verkoop!

20 Landschapswoningen van Podium, Fase 2

Lees meer

Inloopevent 13 mei

Podium, Fase 2 (19 Spoorwoningen)

Lees meer

Nu in verkoop!

Podium, Fase 2 (19 Spoorwoningen)

Lees meer

Binnenkort in verkoop!

Podium, Fase 2

Lees meer
man achter laptop

Leencapaciteit voor nieuwbouw verhoogd

Grotere rol voor het energielabel

Lees meer
1 2 3